Національна школа суддів України

11 – 14 березня 2024 р. Програма підготовки та підвищення рівня кваліфікації за стандартизованою програмою спеціалістів служб управління персоналом місцевих та апеляційних судів

ЗАТВЕРДЖЕНО

Проректор

Наталія ШУКЛІНА

“22” лютого 2024 року

 

 

ПРОГРАМА

підготовки та підвищення рівня кваліфікації за стандартизованою програмою

спеціалістів служб управління персоналом місцевих та апеляційних судів

тривалістю 30 академічних годин (1 кредит ЄКТС)

у програмі “Zoom”

 

11 – 14 березня 2024 року

 

11 березня 2024 року – понеділок

 

09:00–10:00

Підключення та реєстрація учасників і учасниць.


 

10:00–10:15

Відкриття. Вступне слово.

Алла БАШТАННИК – заступник директора Дніпровського регіонального відділення Національної школи суддів України, кандидат наук з державного управління;

Тетяна ЗОЛОТНІКОВА заступник директора Одеського регіонального відділення Національної школи суддів України


 

10:15–11:35

Презентація Power Point лекції, обговорення

Формування справ, зберігання і використання службових документів з позначкою “Літер М” у судах.

Олена РОЗУМНЯК заступник керівника апарату Хмельницького окружного адміністративного суду


 

11:35–11:45

Перерва



11:45–13:05

Презентація Power Point лекції, обговорення

Клієнтоорієнтований підхід на державній службі. Успішний світовий досвід імплементації клієнтоорієнтованого підходу. Клієнтоорієнтований суд як запорука покращення ефективності здійснення правосуддя, підвищення рівня доступності, безпеки, авторитету судової влади України.

Олена МІЛІЄНКО – директор відділу “Вінницький навчальний центр” Національної школи суддів України, доктор юридичних наук, доцент


 

13:05–14:00

Перерва



14:00–15:20

Презентація Power Point лекції, обговорення

Вплив стресу та розвиток життєстійкості особистості.

Анжеліка ФАРАФОНОВА головний спеціаліст-психолог відділу науково-методичного супроводження психологічної підготовки суддів Національної школи суддів України


 

15:20–15:30

Перерва



15:30–16:50

Презентація Power Point лекції, обговорення

Особливості електронного декларування в умовах воєнного стану. Практичні аспекти заповнення декларацій. Фінансовий контроль.

Максим ЗАХАРОВ – головний державний інспектор сектору з питань запобігання та виявлення корупції Східного міжрегіонального управління Державної податкової служби по роботі з великими платниками податків

 

12 березня 2024 року – вівторок

 

09:30–10:50

Презентація Power Point лекції, обговорення

Особливості трудових відносин в умовах воєнного стану. Підбір кадрів під час воєнного стану, дієві заохочення та стягнення. Оформлення простою підприємства.

Конкуренція загальних та спеціальних норм Законів України “Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану” та  “Про державну службу”. Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації трудових відносин”.

Особливості припинення дії трудового договору в умовах воєнного стану. Припинення державної служби у зв’язку із застосуванням дисциплінарного стягнення.

Олег ДРОБИНСЬКИЙ начальник управління з питань персоналу Державної судової адміністрації України


 

10:50–11:00

Перерва



11:00–12:20

Презентація Power Point лекції, обговорення

Захист персональних даних та комплекс системи захисту інформації.

Ігор ЧОРНИЙ –  суддя Жовтневого районного суду міста Кривого Рогу Дніпропетровської області


 

12:20–13:00

Перерва



13:00–14:20

Презентація Power Point лекції, обговорення

Антикорупційне законодавство та практика його застосування щодо державних службовців органів судової влади. Протидія корупції в умовах змін законодавства України. Правове регулювання конфлікту інтересів у сфері правосуддя. Відповідальність за порушення антикорупційного законодавства.

Ганна БЛІНОВА – професор кафедри цивільного, господарського та екологічного права Національного технічного університету “Дніпровська політехніка”, доктор юридичних наук, професор


 

14:20–14:30

Перерва



14:30–15:50

Презентація Power Point лекції, обговорення

Робота з паперовими та електронними трудовими книжками, їх ведення у перехідний період. Питання організації оцифрування трудових книжок. Передача даних трудових книжок працівників до Пенсійного фонду України. Електронні лікарняні: процедура відкриття, оплата та інші питання страхових випадків. Електронний реєстр листків непрацездатності. Алгоритм дій роботодавця після відкриття електронного лікарняного працівника.

Олег ЦИМБАЛЮК начальник відділу по роботі з персоналом Національної школи суддів України


13 березня 2024 року – середа

 

09:30–10:50

Презентація Power Point лекції, обговорення

Розвиток персоналу: потреби у навчанні та планування навчання у судах. Складання індивідуальних програм підвищення рівня професійної компетентності та професійне навчання державних службовців. Моніторинг виконання та перегляду завдань, ключових показників та індивідуальних програм державних службовців. Порядок визнання документів та результатів навчання за програмами підвищення кваліфікації. Нарахування кредитів ЄКТС. 

Яна УСЕНКО начальник відділу з питань персоналу управління з організаційного забезпечення Апеляційної палати Вищого антикорупційного суду


 

10:50–11:00

Перерва



11:00–12:20

Презентація Power Point лекції, обговорення

Огляд законодавчих змін щодо військового обліку. Звільнення /призов військовозобов’язаних працівників: практичні приклади формування списків і відомості. Списки персонального військового обліку та зміна облікових даних. Дії роботодавця щодо отримання повістки від ТЦК та СП про виклик працівника та відповідне документальне забезпечення. Документальне оформлення працівника, який був призваний на військову службу або повернувся з військової служби.

Галина ЗУБАР – головний редактор видання БУХГАЛТЕР&ЗАКОН та сервісу ІНТЕРБУХ, керівник експертної групи Центру бухгалтерської аналітики компанії ЛІГА: ЗАКОН, сертифікований аудитор, ІАВ, член Громадської ради при Державній казначейській службі України



12:20–13:00

Перерва



13:00–14:20

Презентація Power Point лекції, перегляд відеороликів, обговорення

Гендерні аспекти в роботі суду.

Юлія ФЕЩЕНКО – суддя Господарського суду Дніпропетровської області



14:20–14:30

Перерва



14:30–15:50

Презентація Power Point лекції, обговорення

Організація роботи кадрового діловодства. Робота з комп’ютерними програмами “Кадри-WEB” та “IS-pro”. Практичні аспекти користування Єдиним порталом вакансій державної служби. Типові помилки документування кадрової діяльності. Подання кадрової звітності в умовах воєнного стану.

Тетяна СНІГУР начальник навчального відділу Департаменту розробки програмного забезпечення ДП “Інформаційні судові системи”

 

14 березня 2024 року – четвер  

   

09:30–10:50

Презентація Power Point лекції, обговорення  

Порядок бронювання військовозобов’язаних осіб за судами в період мобілізації та воєнний час. Особливості військового обліку жінок. Звіряння облікових даних списків персонального військового обліку. Дії  відповідальних осіб за ведення військового обліку при отриманні розпорядження районного ТЦК та СП.

Сергій КРАВЧУКзаступник начальника відділу військового обліку, бронювання та впровадження Єдиного державного реєстру військовозобов’язаних сектору мобілізаційно-оборонної роботи  Дніпропетровського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки



10:50–11:00

Перерва



11:00–12:20

Запровадження сервісів для вразливих груп населення. Спілкування із вразливими особами. Особливості комунікації з учасниками бойових дій, особами, які отримали поранення або психологічні травми внаслідок бойових дій.

Ольга ПАСІЧНИК керівник апарату Одеського окружного адміністративного  суду



12:20–13:00

Перерва


 

13:00–14:20

Презентація Power Point лекції, обговорення

Формування і ведення суддівського досьє. Методика обрахунку середньої тривалості виготовлення тексту вмотивованого судового рішення.

Олена БІЛОГРУД заступник начальника відділу ведення суддівського досьє департаменту суддівської кар’єри секретаріату Вищої кваліфікаційної комісії суддів України


 

14:20–14:30

Підбиття підсумків. Анкетування.

Алла БАШТАННИК – заступник директора Дніпровського регіонального відділення Національної школи суддів України, кандидат наук з державного управління;

Тетяна ЗОЛОТНІКОВА заступник директора Одеського регіонального відділення Національної школи суддів України