Національна школа суддів України

Захист від негативних психогенних чинників

30 серпня 2018 року для слухачів спеціальної підготовки проведено тренінг “Професійно-психологічна адаптація до суддівської діяльності”, який провели викладачі (тренери) – начальник відділу науково-методичного супроводження психологічної підготовки суддів, кандидат психологічних наук Ганна Савченко, провідний науковий співробітник відділу науково-методичного супроводження психологічної підготовки суддів, кандидат психологічних наук Андрій Маслюк, суддя Дніпровського районного суду міста Києва Віра Левко.

Цей тренінг дає можливість кандидатам  отримати досвід застосування певних психологічних засобів саморегуляції власним психоемоційним станом, ефективно і плідно адаптуватися до складних умов та обставин не лише на роботі, а й в особистому житті, запобігати емоційному виснаженню та конструктивно долати стрес, використовуючи основні методи профілактики синдрому професійного вигорання.

Розкриваючи тему тренінгу “Психологічні особливості суддівської діяльності” Ганна Савченко ознайомила учасників тренінгу з основними поняттями і категоріями теми через актуалізацію власного досвіду. Опрацьовуючи другий модуль “Комунікативна компетентність та основи управління конфліктом” за участі Андрія Маслюка, слухачі отримали знання про прикладні інструменти комунікації, відпрацювали навички рольової поведінки та конструктивної міжособистісної взаємодії у судовому процесі, протистояння психологічному впливу, конструктивного вирішення конфлікту.

Варто зазначити, що третій модуль “Психологічні засади профілактики професійного вигорання суддів”, сприяв на початковому рівні формуванню у слухачів потреби в застосуванні превентивних заходів психологічного захисту від негативних психогенних чинників.

Тренінг проведено із застосуванням інтерактивних методів навчання: міні-лекцій із використанням презентацій Power Point, демонстарації відеоролика, проведенням експрес-опитувань та рольової гри, виконанням практичних завдань у малих групах, обговоренням ситуативних завдань тощо.