Національна школа суддів України

Формування викладацького потенціалу для курсу про захист права власності

12–13 жовтня 2016 року в місті Києві Національна школа суддів України  проводить тренінг для тренерів  курсу  “Захист права власності в світлі статті 1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод та практики Європейського суду з прав людини”  для суддів цивільної спеціалізації.

 



Організатори тренінгу – Національна школа суддів України та Координатор проектів ОБСЄ в Україні  за фінансової підтримки Уряду Канади в межах проекту “Гарантування дотримання прав людини при здійсненні правосуддя”.

Відкриваючи тренінг, проректор Національної школа суддів України Володимир Мазурок розповів про  завдання й очікування від курсу  для суддів цивільної спеціалізацій. Проректор зробив презентацію та звернув увагу, що метою підготовки тренерів для суддівської освіти є формування високопрофесійного викладацького складу для всіх курсів та програм задля повсюдного  забезпечення ефективного процесу підготовки. Створений у структурі Національної школи суддів України відділ підготовки викладачів буде працювати над тим, щоб тренери добре справлялися зі складнощами, властивими викладацькій діяльності, володіли сучасними інтерактивними методами викладання та методикою дистанційного навчання, уміли застосовувати в підготовці сучасні інформаційні технології.

Під час тренінгу планується:

  • проаналізувати програму розробленого курсу, зрозуміти її логіку та перебіг;
  • вивчити всі роздавальні матеріали для учасників та зрозуміти їх значення;
  • навчитися використовувати роздавальні матеріали для викладачів;
  • оволодіти методикою викладання кожного з модулів курсу та окремими елементами в середині модуля (міні-лекції з презентаціями, індивідуальні завдання, практичні завдання для роботи в малих групах);
  • навчитися використовувати розширену програму для викладачів;
  • перевірити, чи розроблені матеріали достатньою мірою сприяють досягненню навичок, на вироблення яких орієнтований курс;
  • сформувати цілісне бачення викладання курсу;
  • виробити програму дій на майбутнє.