Культура спілкування в судах: якою має бути?
8 листопада 2024 року Національна школа суддів України провела для працівників апаратів місцевих, апеляційних судів, Вищого антикорупційного суду та Верховного Суду онлайн-семінар “Етика працівників апаратів судів і діловий етикет”.
Мета навчання – формування етичної культури та навичок професійного спілкування працівників суду, що сприятиме покращенню взаємовідносин із громадянами і колегами, підвищенню рівня довіри до судової системи.
Під час семінару начальниця відділу з питань персоналу управління з організаційного забезпечення Апеляційної палати Вищого антикорупційного суду Яна Усенко ознайомила слухачів з основними положеннями національного законодавства та міжнародними стандартами, що регулюють етичні норми поведінки працівників судів, та зосередила увагу на правилах професійної поведінки, які включають дрескод, стиль спілкування в колективі та етику використання соціальних мереж. Суддя Нововоронцовського районного суду Херсонської області Віра Олійник розповіла про ефективні методи комунікації зі “складними відвідувачами суду”, а також презентувала основні стратегії розв’язання конфліктів та способи подолання стресових ситуацій, які допоможуть працівникам апаратів судів бути професійними у складних ситуаціях, покращуючи якість обслуговування і сприяючи створенню комфортного середовища для відвідувачів.
Участь у цьому семінарі допомогла працівникам апаратів судів вдосконалити знання з етики і ділового етикету, які вони зможуть ефективно застосовувати у своїй професійній діяльності.
За результатами успішного проходження підготовки учасники отримають Сертифікат Національної школи суддів України.



Вища кваліфікаційна комісія суддів України
Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Судова влада України
Вища рада правосуддя