Національна школа суддів України

Обговорення результатів апробації семінару та вирішення поточних завдань

28 лютого 2023 року в Національній школі суддів України відбулося онлайн–засідання робочої групи за результатами апробації семінару “Інформаційна війна – як вийти переможцем” та вирішення поточних питань.
Засіданням модерувала начальниця відділу науково-методичного супроводження психологічної підготовки суддів Ганна Савченко. У робочій зустрічі брали участь заступник начальника відділу науково-методичного супроводження психологічної підготовки суддів Андрій Маслюк та психологиня цього відділу Анжеліка Фарафонова.
Під час зустрічі розробниками були опрацьовані наступні питання:– семінар “Інформаційна війна – як вийти переможцем” (коригування змісту заходу в залежності від його тривалості; планування подальшої розробки дистанційного курсу);– дистанційний курс “Управління залою судового засідання” (узгодження відеолекцій щодо психологічних аспектів ведення судового процесу; розробка тестових завдань);– доповнення дистанційного курсу “Судово–психологічна експертиза у цивільному процесі” відеоматеріалом та практичним завданням до нього;– додавання відеоматеріалу до дистанційного курсу “Психологічні особливості спілкування з малолітніми/неповнолітніми учасниками судового процесу”;– обговорення наповнення семінару “Попередження та протидія мобінгу (травлі)” відеоматеріалами.

28 лютого 2023 року в Національній школі суддів України відбулося онлайн–засідання робочої групи за результатами апробації семінару “Інформаційна війна – як вийти переможцем” та з вирішення поточних питань. 

Засіданням модерувала начальниця відділу науково-методичного супроводження психологічної підготовки суддів Ганна Савченко. У робочій зустрічі брали участь заступник начальника відділу науково-методичного супроводження психологічної підготовки суддів Андрій Маслюк та психологиня цього відділу Анжеліка Фарафонова.

Під час зустрічі розробниками були опрацьовані наступні питання:

– семінар “Інформаційна війна – як вийти переможцем” (коригування змісту заходу в залежності від його тривалості; планування подальшої розробки дистанційного курсу);

– дистанційний курс “Управління залою судового засідання” (узгодження відеолекцій щодо психологічних аспектів ведення судового процесу; розробка тестових завдань);

– доповнення дистанційного курсу “Судово–психологічна експертиза у цивільному процесі” відеоматеріалом та практичним завданням до нього;

– додавання відеоматеріалу до дистанційного курсу “Психологічні особливості спілкування з малолітніми/неповнолітніми учасниками судового процесу”;

– обговорення наповнення семінару “Попередження та протидія мобінгу (травлі)” відеоматеріалами.