Національна школа суддів України

13-15 травня 2020 р. Ґендерні аспекти в організації роботи суду

13–15 травня 2020 року Львівське регіональне відділення Національної школи суддів України в режимі онлайн проводить підготовку керівників апаратів місцевих та апеляційних судів.

Підготовку відкрила очільниця Львівського регіонального відділення Оксана Польна, яка привітала учасників та ознайомила із правилами роботи в програмі Zoom.

Оксана Польна підкреслила, що на дистанційну форму навчання поширюються усі вимоги, які ставляться до очної форми навчання, тому працівники апаратів судів повинні сумлінно виконувати всі запропоновані завдання, дотримуватися правил етичної поведінки та регламенту.

Для проведення підготовки запрошено суддю, голову Бродівського районного суду Львівської області Ольгу Бородійчук та суддю Артемівського міськрайонного суду Донецької області, кандидата юридичних наук Ольгу Федорів, керівника апарату Волинського апеляційного суду Оксану Підгайну, заступника начальника Територіального управління Державної судової адміністрації в Львівській області Марію Коник, доцента кафедри менеджменту та соціальних наук Львівського навчально-наукового інституту ДЗВНЗ “Університет банківської справи”, кандидата філологічних наук Надію Дзеньдзюру,  фахівця–експерта з комунікацій у системі правосуддя, члена Національної спілки журналістів Ольгу Давид, заступницю голови Центру “Жіночі перспективи”, психолога, психотерапевта Марту Чумало  та головного  психолога цієї організації  Світлану Бєляєву.

Підготовку розпочато оглядом міжнародного та національного антикорупційного законодавства та стандартів їх запровадження в Україні, а також управління конфліктами інтересів у контексті Закону України “Про запобігання корупції”.

До програми підготовки включено питання щодо європейської системи захисту прав людини, інституту присяжних в Україні, дисциплінарної відповідальності працівників апарату суду та проходження державної служби.

Належної уваги також буде приділено основам тайм-менеджменту та методикам оптимізації робочого часу, побудові стратегії кар’єрного зростання та саморозвитку, запобіганню ефекту професійного вигорання.